דלג לתוכן כפתור לפתיחת תפריט נגישות

תפריט נגישות

תמא 38 במרכז

אזור המרכז משתרע על שטח של 1,293 קילומטר רבוע, צפיפותו של אזור המרכז היא 1,434 איש לקילומטר רבוע אחד. האזור מכיל 19 ערים, ובירת המחוז היא רמלה. במרכז קיימים המון בניינים אשר הוקמו לפני שנת 1980, בניינים אלו זקוקים לשיפוץ וחיזוק יסודות מפני רעידות אדמה, במדינה הוקם פרויקט מיוחד לביצוע עבודות אלו הנקרא תמ"א 38. את פרויקט התמ"א 38 מבצעים מספר שנים בכל רחבי הארץ, והרבה בניינים זוכים לחידוש ולהוספת חדר, מעלית או מרפסת אך הדבר הכי חשוב שלשם זה הוקם הפרויקט, הבניין זוכה לחיזוק יסודות.

תמ"א 38 במרכז מכיל בתוכו הרבה פרויקטים כגון בכפר סבא, בתל אביב, בגבעתיים, בחולון ועוד. תוכלו למצוא מגוון רחב של יזמים או קבלנים המבצעים את פרויקט תמ"א 38 באזור המרכז, וכשיש הרבה אנשים אשר מתעסקים, הבחירה בחברה הנכונה היא קשה מנשוא.

איך לבחור יזם או קבלן לביצוע פרויקט תמ"א 38 במרכז?

  • כימיה – בראש ובראשונה, הכימיה, צריכה להיות כימיה טובה בין היזם או הקבלן לבין ועד הבניין והתושבים בו. בעל המקצוע צריך להשרות נינוחות ולא להיות בלחץ לבצע את העבודה.
  • הסכמה של 2/3 מהדיירים – לפני אישור התמ"א חייב להיות הסכמה של 2/3 מהדיירים בבניין אשר מסכימים לבצע את הפרויקט.
  • חברה גדולה – חפשו חברה גדולה אשר יש לה ניסיון בפרויקטים דומים, דוגמאות לבניינים שכבר עברו את התהליך.
  • ביקורות – חפשו ביקורות ברחבי הרשת, פייסבוק, אתר הבית של החברה, ביקורות מפה לאוזן ואפילו להתייעץ עם וועדי בניינים אחרים.

תמ"א 38 באזור המרכז מאוד נפוץ ותוכלו למצוא פרויקטים באזור שונים, פרויקט תמ"א 38 בתל אביב, פרויקט בכפר סבא, רעננה, גבעתיים ובאזורים נוספים. כמובן לפני שאתם בוחרים חברה או יזם לביצוע הפרויקט לא לשכוח לבדוק האם זה הקבלן שטוב לכם ומתאים לביצוע המשימה.

רוצים לבדוק האם גם באזור שלכם מתבצעים עבודות תמא? הכנסו עכשיו למפת תמ"א 38 או צרו איתנו קשר לקבלת מידע נוסף אודות תמ"א 38 באזור המרכז.

צרו איתנו קשר

נשמח לעמוד לשירותכם
צוות נהרה פיתוח בע”מ
טל. 04-639-1333
טל נוסף. 052-300-1144
פקס. 04-629-4949
דוא"ל. info@g-tlv.com
רח’ הגפן 19 זכרון יעקב 3090148